Ruilen en retourneren

We zien natuurlijk graag dat u tevreden bent met uw bestelling. Maar mocht er een probleem zijn met een van de producten, zijn er problemen met de bezorging of heeft u een klacht?

Neem dan direct contact op met ons; we doen ons uiterste best om het probleem om te buigen in een oplossing.

Retourneren

U heeft net uw online aankoop gedaan, maar u begint toch te twijfelen over uw aankoop. Retourneren is geen probleem, maar let op de volgende voorwaarden:

Bij DoucheKampioen kunt u binnen 14 dagen na levering het artikel retourneren indien uw retourzending voldoet aan de volgende voorwaarden.

– Binnen 14 dagen na levering.

– Als het compleet en onbeschadigd is.

– Als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest.

– In de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden).

– Producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.

– Retouren die niet aan bovenstaande eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.

– Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de schade in rekening te brengen.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Als u wilt dat wij het product bij u ophalen, bedragen de kosten € 60,-, echter zijn deze kosten ook afhankelijk van de grootte van het bestelde product. Wanneer u hiervoor kiest tijdens het aanmelden van de retour, krijgt u hiervoor een betaallink. U mag het ook kosteloos terugbrengen naar ons magazijn in Bleiswijk, of het pakket naar een postpunt brengen. Deze kosten variëren per artikel en per vervoerder.

Het retouradres is:
DoucheKampioen
Amethistweg 47
2665 NT Bleiswijk

Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs!

Let op! Indien u niet aanwezig bent op de betreffende ophaaldatum/tijd zal er een nieuwe retouropdracht ingepland moeten worden, in dit geval zullen er retourkosten in rekening worden gebracht omdat de transporteur een onnodige rit gemaakt heeft de eerste keer. Indien u besluit het artikel onbeheerd in (bijvoorbeeld) uw tuin te laten staan zodat de transporteur deze mee kan nemen valt dit geheel onder uw eigen verantwoordelijkheid.

Indien wij uw product in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag binnen enkele dagen retour storten.

We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door deze website te bekijken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Product added!
The product is already in the wishlist!